23 augustus 2012
In verband met de invallende duisternis
vertrekken we van 29 augustus t/m
26 september 's avonds om 18:30 uur
in plaats van 19:00 uur.

1 augustus 2012
22 september houdt de Alg. Stichting
Welzijn Appingedam 's middags een
Sport- en Beweegmarkt voor 50 plussers . Onze vereniging zal ook op deze markt aanwezig zijn. Bezoek ook eens onze stand. Het adres is ASWA gebouw, Burg. Klauckelaan 16, Appingedam.

5 november 2010:

Op vrijdag 5 november werd het bestuur aangenaam verrast. Onze bond,
de T.K.B.N. , heeft een presentje in het leven geroepen om jubilerende verenigingen een bankje te schenken. Hoewel wij het jubileum al achter de rug hadden, hebben zij toch gemeend ons dit alsnog aan te bieden. Het jubileumbankje, werd door de heer Charles Füss van onze bond aan de aanwezige bestuursleden overhandigd. Het zitcomfort werd dadelijk getest en uitstekend bevonden.

• 1 juni 2010
    Als je FOTO'S op onze website wilt plaatsen, stuur de fotobestanden dan als bijlage d.m.v. email aan:
    webmaster@kvdeblauwereigers.nl
    Om tot uniformiteit in de grootte van de foto's te komen vraag ik jullie deze in het formaat 800 x 800 px aan mij te sturen, maar niet kleiner!
    Grotere foto's zijn ook welkom, aangezien ik deze wel kan verkleinen.
    Tevens behoud ik mij het recht voor om een selectie van de foto's te maken, aangezien er soms meerdere foto's van het zelfde worden aangeboden.