Locatie van ons clubhuis

en hoe kom ik daar?

Ons Clubgebouw Staat aan de Farmsumerweg (bij nr.21) te Appingedam

.
Afslaan tussen busstation en cafetaria

Hoe kom je bij het clubhuis?
Er van uit gaande dat je met de auto komt.

Uit het Noorden (via de N33 Eemshaven / Spijk / Holwierde): Neem de afslag Farmsum / Appingedam = rechtsaf, dan bij de splitsing linksaf bij 1e rotonde rechtdoor en bij de 2e rotonde rechtdoor en na Het busstation direct rechtsaf (between busstation en cafetaria doorrijden)

Vanuit Het Zuiden (via N33 Veendam / Siddeburen): Bij Het bord "Industriegebied Appingedam" Onder viaduct deur dan linksaf en bij de rotonde 2e afslag rechts, daarna Over het Eemskanaal en de weg Blijven volgen. Bij de brug (Over het Damsterdiep) Rechts aanhouden. Je Komt dan op de Farmsumerweg. Na plm. 200 meter linksaf (between cafetaria en busstation doorrijden)

Vanuit Het Westen (via N360 Groningen-Delfzijl):
Je rijdt Appingedam binnen en komt langs het NS-station (staat links) en ga bij de rotonde rechtsaf.
Dan rij je op de "Jan Bronsweg".
Bij de 2e rotonde rechtdoor, dan over het Damsterdiep en bij de 3e rotonde rechtsaf, je komt
dan op de Farmsumerweg.
Direct na het busstation rechtsaf. (Tussen busstation en cafetaria doorrijden)